Cunsiglii per i zitelli - Una guida d'utilizatore per i succhi

adac38d9

I zitelli anu un instintu naturali per succhià.Puderanu succhià u so pollice è u dito in utero.Hè un cumpurtamentu naturali chì li permette di ottene a nutrizione chì anu bisognu per cultivà.Li cunsuleghja ancu è li aiuta à calmà.

Un succhiu ociucciu pò aiutà à calmà u vostru zitellu.Ùn deve esse usatu in u locu di alimentazione u vostru zitellu, o in u locu di cunfortu è cuddling chì voi cum'è un genitore pò furnisce à u vostru zitellu.

Un pacifier pò esse una bona opzione in u locu di i pollici o dite perchè ùn ci hè micca tantu risicu di danni à u sviluppu di i denti.Pudete cuntrullà l'usu di un pacifier, ma ùn pudete micca cuntrullà a succhia di u pollice.

I pacifiers sò dispunibuli.Se un zitellu s'abitua à aduprà unu, quandu hè u tempu di piantà di usà, pudete scaccià.I pacifiers diminuiscenu ancu u risicu di SIDS è di a morte di crib.

Hè una bona idea di ùn usà un pacifier si alliate finu à chì a rutina di l'allattamentu hè stabilitu.Pruvate di determinà se u vostru zitellu hà fame prima di dà un pacifier.L'alimentazione deve esse a prima opzione, se u zitellu ùn manghja micca, pruvate u pacifier.

A prima volta chì aduprate un pacifier, sterilizà u bolle durante cinque minuti.Raffreddalo completamente prima di dà à u zitellu.Verificate u pacifier spessu per crack o lacrime prima di dà à u zitellu.Sustituisci u pacifier se vi vede ogni crack o lacrime in questu.

Resiste a tentazione di immergerà u pacifier in zuccheru o meli.U meli pò causà botulismu è u zuccheru pò dannà i denti di u zitellu.


Tempu di post: 22-aug-2020
Chat in ligna WhatsApp!