Quattru cose, sapete, nantu à l'alimentazione in buttiglia?

Latte in polverel'alimentazione hà bisognu di buttigli di latte, l'alimentazione mista hà bisognu di lattebuttiglie, a mamma chì allatta ùn hè micca in casa.Cum'è un ausiliariu necessariu per a mamma, hè veramente impurtante!Ancu s'è qualchì volta i buttigli ponu daveru fà u tempu di a mamma più liberu, ma l'alimentazione in buttiglia ùn hè micca una cosa simplice, troppu punti per attentu.
Prima cosa: sceglite a buttiglia giusta
Bottiglia cum'è ughjettu "intimu" di u zitellu, hè assai impurtante di sceglie un adattatu per u zitellu, in circustanze normale, sceglite una buttiglia adattata, a necessità di capisce a capacità di una buttiglia, materiale, pacifier è altri aspetti.
I buttigli cumuni nantu à u mercatu sò vetru, plastica, silicone, acciaio inox, ceramica è cusì.Ogni tipu dimateriale di buttigliahà i so vantaghji è disadvantages, mamma è genitori ponu sceglie secondu i bisogni.
Siconda cosa: l'alimentazione importa
L'alimentazione di a buttiglia ùn hè micca una cosa simplice, un disprezzu hè faciule fà chì u zitellu vomite u latte, u latte suffucatu.In circustanze nurmale, quandu i genitori è u babbu anu bisognu di alimentà u zitellu, fate attente à a temperatura di u latte, u flussu di u latte è a postura di l'alimentazione.
Terza cosa: pulizia puntuale
Cum'è dice u proverbio: "malattia da a bocca", a buttiglia hè in cuntattu direttu cù u zitellu è i so ogetti alimentari, mantene a igiene hè u principiu primariu, è u latti stessu hè riccu in nutrimentu, se u latte di u zitellu ùn hà micca pulitu. buttiglia in u tempu, hè assai fàciule à crià i batteri, dunque, dà u zitellu à beie latte dopu a pulizia, disinfezione in tempu.In generale, hè divisu in a fase di preparazione, a fase di pulizia è a fase di disinfezione.
Quarta cosa: preservazione raghjone
Quandu a buttiglia hè pulita è disinfettata, u almacenamentu hè ancu assai impurtante.Se ùn hè micca guardatu bè, ùn ci hè micca disinfettazione è ùn pò micca esse usata di novu immediatamente.A buttiglia sterilizzata deve esse piazzata in un ambiente pulitu nantu à una spugna pulita naturalmente asciutta, è poi pò esse sigillata cù una pellicola plastica, infine mette in un locu ventilatu è seccu, o pò ancu esse mette in a buttiglia in una scatula plastica sigillata, per assicurà a pulizia di a buttiglia.


Postu tempu: Jul-09-2021
Chat in ligna WhatsApp!